‘Lommerrijk’ in Rotterdam wint prestigieuze prijs

Party- en conferentiecentrum ‘Lommerrijk’ aan de Bergse Plas in Rotterdam heeft de prestigieuze ‘Internal Branding’ gewonnen. In de MINI Brand Store in Amsterdam is de prijs door Lommerrijk-directeur Monique Delfgaauw, samen met een aantal van haar medewerkers, in ontvangst genomen.  Eneco en ONVZ waren de andere finalisten. De vakprijs wordt jaarlijks toegekend aan het bedrijf waar Internal Branding, ofwel het waarmaken van beloftes aan klanten door de medewerkers,  echt wordt waargemaakt.


Daardoor gaat de gasttevredenheid omhoog. Monique Delfgaauw: ‘Geweldig om deze prijs te winnen. Ik zie het als een overduidelijk bewijs dat je geen grote organisatie hoeft te zijn om met Internal Branding verschil te kunnen maken.  Als je echt met de medewerkers aan de slag gaat kun je ook als kleine club grote veranderingen bewerkstelligen. Dat leidt tot meer tevreden gasten. Ik ben er trots op dat we nu in de Internal Branding eregalerij staan naast de grote organisaties die vorige jaren hebben gewonnen: Het Sint Franciscus Gasthuis, Etos en VVV’ . Bij Lommerrijk werken 58 mensen.